Vo vnútri mysle psychopat - empatický, ale nie vždy

click fraud protection

Samozrejme, väčšina psychopatov nemá geniálnu myseľ Hannibala Lectera ani jeho zvláštnu kulinársku chuť. Zvyčajne nejedia pečeň svojich obetí. A predsa Lecterova postava ilustruje jedno z hlavolamov psychopatie: môžu byť spoločensky mazaný ak chcú. Sú schopní zviesť svoje obete do temnej uličky a po niekoľkých sekundách sa zmeniť na chladnokrvných násilníkov alebo vrahov. Na rozdiel od väčšiny vrahov, ktorí konajú v zápale vášne a neskôr sa cítia vinní z toho, čo urobili, psychopati necítia takúto výčitku.

Valeria Gazzola

Prof. Kľúče skenujú účastníka.

Valeria Gazzola


Doteraz dominantné chápanie psychopatie spočívalo v tom, že v podstate nemajú také emócie, ako sú strach alebo úzkosť. Ak zastrčíte ruky za niekoho za chrbtom, bude sa vyplašiť a môžete zmerať, ako sa jej dlane potia. Ak to urobíte s jedincami s psychopatiou, experimenty ukázali, že ich reakcia je sploštená. Sotva vyľakajú a ruky zostanú suché. Teraz si predstavte, ako by ste nikdy necítili skutočný strach alebo strach, ako by ste sa mohli vcítiť do strachu alebo strachu druhých?

Empatia je kľúčom k nášmu normálnemu morálnemu vývoju. Ako deti nám bolo povedané, aby neubližovali druhým a hovorilo sa nám, aby sme nehovorili plnými ústami. Deti sa rýchlo cítia veľmi rozdielne pri porušovaní týchto dvoch typov pravidiel. Empatia je to, čo robí rozdiel. Zakaždým, keď niekomu ublížite, úzkosť sa stane vašou bolesťou a začnete spájať svoju zástupnú bolesť s poškodením druhých. Násilie sa potom začne cítiť skutočne zle. Na druhej strane pomáhate ostatným, aby ste sa cítili ich šťastiea začnú sa cítiť dobre.

Keby ste nemali empatiu, nikdy by sa tak nestalo. Poškodenie druhých by vás nechalo znecitlivieť a bolo by také triviálne ako jesť s plnými ústami - len ďalší dohovor. V takom prípade by jedinou príčinou nečinnosti boli obavy trest - nie vina alebo súcit. Keby bol taký nevázny muž sám v temnej uličke s atraktívnymi ženami a nikto by ho potrestal, čo by mu stálo v ceste jeho žiadostivosti?

 Harma Meffert

Meffert na forenznej klinike.

Zdroj: Harma Meffert


Lepšie pochopiť, či nedostatok empatie môže vysvetliť prečo psychopatický páchatelia sa necítia zle, keď ublížia ostatným, spojili sme sa s Holanďanmi forenznú klinika vyšetriť, čo sa deje v mozgu. V posledných dvoch desaťročiach práca z nášho laboratória a ďalších identifikovala nervový podpis empatie. Všetci aktivujeme oblasti mozgu zapojené do našich vlastných akcií, keď vidíme činy iných - dokonca aj opice to robia, ako ukázala naša práca na zrkadlových neurónoch. Aktivujeme našu somatosenzorickú kôru, oblasť zapojenú do snímania dotyku, keď vidíme, že sa jej pokožka dotkla niekto iný. Keď vidíme emócie druhých, aktivujeme našu izoláciu a cingulate cortex, regióny zapojené do našich vlastných emócií. Takže ak sme svedkami obete násilia, ktoré prebúdza bolesť, náš mozog aktivuje našu vlastnú víru a bolesť - zdieľame jej utrpenie. Pomocou funkčného zobrazovania pomocou magnetickej rezonancie môžeme túto empatiu kvantifikovať jednoduchým meraním aktivita v motorických, somatosenzorických a emocionálnych oblastiach mozgu, pričom je svedkom nešťastia iní.

Valeria Gazzola

Účastník bude naskenovaný.

Valeria Gazzola


Testovať, či to psychopatickým jedincom chýba empatické Po aktivácii mozgu klinika preniesla do nášho skenera 21 odsúdených násilných psychopatických páchateľov. Jeden po druhom, v nepriestrelných minivanoch. Pretože kov sa nemôže dostať do blízkosti magnetického zobrazovacieho skenera, stráže boli neozbrojené, ale pacienti mali do svojich nohavíc rezané drevené palice a plastové putá, aby im zabránili utiecť alebo bolieť ktokoľvek.

Každému pacientovi boli potom ukázané filmy ľudí, ktorí si navzájom ublížili, zatiaľ čo aktivita mozgu bola meraná pomocou fMRI. Po prvé, pacientom bolo povedané, aby filmy pozorne sledovali. Neskôr, doktorandka Harma Meffert, ktorá študovala (teraz na NIMH v Bethesde), skenovacej miestnosti a udrel pacientov do rúk, aby lokalizovali oblasti mozgu zapojené do pocitu dotyku a bolesť. Potom by sme mohli priblížiť tieto mozgové oblasti, aby sme zistili, či si pacienti pri sledovaní bolesti ostatných aktivovali svoju vlastnú bolesť. To isté sme urobili s 26 mužmi podobného veku a IQ. Výsledky štúdie, ktoré sú dnes publikované v časopise mozognaznačujú, že pomocná aktivácia motorických, somatosenzorických a emocionálnych oblastí mozgu bola u pacientov s psychopatiou oveľa nižšia ako u normálnych subjektov. Teória sa zdala byť správna: ich empatia bola znížená, čo by mohlo vysvetliť, prečo spáchali také hrozné zločiny bez pocitu viny.

Valeria Gazzola

Lokalizácia oblastí bolesti

Valeria Gazzola


Ako potom môžu byť občas také očarujúce? Spomínam si, že som si rozprával s jedným z pacientov, pacientom 13, obzvlášť vážnym psychopatom (v kontrolnom zozname psychopatie získal 40 bodov). Obklopený strážcami sa zdal byť najpríjemnejšou osobou. Usmieval sa, pútavý a zdalo sa, že cíti presne to, čo od neho chceme. Mnoho našich „normálnych“ účastníkov sa zdalo v porovnaní s nimi drsné a nepriateľské. Valeria Gazzola, s ktorou vediem laboratórium, navrhla, aby sme nechali pacientov pozerať filmy znova, ale požiadali ich, aby sa pokúsili empatizovať s obeťami vo filmoch. Zistili sme, že tento jednoduchý pokyn stačil na zvýšenie empatickej aktivácie v ich mozgu na úroveň, ktorú bolo ťažké odlíšiť od zdravých kontrol. Zrazu sa psychopati zdali rovnako empatickí ako ďalší chlap. Ich empatia bola zapnutá.

Psychopatickým jedincom tak jednoducho chýba empatia. Namiesto toho sa zdá, že pre väčšinu z nás je predvolený režim empatia. Ak uvidíme obeť, zdieľame jej bolesť. Pre psychopatických zločincov našej štúdie sa empatia zdala byť dobrovoľná činnosť. Ak chcú, dokážu sa vcítiť, a to vysvetľuje, ako môžu byť tak očarujúce a možno manipulatívne. Akonáhle vás presvedčia, aby ste robili to, čo slúži ich účelu, namáhavá empatia by pravdepodobne opäť zmizla. Bez obmedzení empatie sú potom malí, aby im zabránili v používaní násilia.

Ako môžu psychopatickí jedinci zapnúť a vypnúť svoju empatiu? Každý z nás má taký prepínač. Sme viac empatickí voči bolesti našich priateľov ako k utrpeniu ľudí na druhej strane zemegule. Akupunktúry sa učia potlačovať svoju empatiu pri pohľade na ihlu vstupujúcu do kože. Zníženie empatie má niekedy jasné vývojové výhody: ak potrebujete chrániť svoju rodinu pred útokom, nemôžete si dovoliť empatiu so svojím agresorom. Zdá sa však, že náš predvolený režim má našu empatiu. Zdá sa, že jedinci s psychopatiou majú trochu iný prepínač: ich predvolený režim sa zdá byť vypnutý.

Stále je potrebné pochopiť, prečo a ako sa zdá, že jednotlivci s psychopatiou majú niekedy potenciál vcítiť sa do pôvodného stavu, ale táto kapacita je predvolene vypnutá. Pokiaľ ide o terapeutov, naše zistenie naznačuje, že najlepším prístupom nemusí byť naučiť ich empatiu - zdá sa, že už sú schopní empatie. Namiesto toho sa možno bude musieť terapia naučiť byť vždy empatická. Ako to urobiť nie je jasné, ale najlepšie by bolo začať takúto odbornú prípravu skôr, ako sa násilie stane spôsobom života. Nedávna štúdia skupiny Essi Viding na UCL v Londýne ukázalo, že bezcitná, nezamestnaná podskupina detí s porucha správania zdá sa, že im už chýba spontánna empatia: aktivujú tiež menej empatický mozog, keď jednoducho sledujú ostatných v bolesti. O týchto deťoch je známe, že majú zvýšené riziko, že sa stanú psychopatickými dospelými. Sľubným prístupom môže byť včasné zasahovanie týchto detí do automatickej empatie.

Viac informácií o nervovom základe empatie a psychopatie nájdete v knihe Empatický mozog.

Predložené Tifou 25. júla 2013 - 10:39

Ďakujeme za inšpirujúci článok! Zistil som, že je tiež zaujímavé, ako psychopat otočil ich empatiu a začal sa náhle stať (alebo dokonca viac) empatickými ako normálni ľudia.
Pamätám si, že som mal blízkeho kamaráta, ktorý bol taký empatický, že som nevedel, že je psychopatom, kým mi nepovedali správy o jej rehabilitácii.

  • Odpovedať Tifa
  • Citácia Tifa

Predložené Christian Keysers 26. júla 2013 - 5:58 hodín

Ďakujem vám za vaše milé slová. Vaša ozvena je veľmi povzbudivá. V laboratóriu nájdete veci a vždy sa čudujete - zodpovedá to skutočne tým, na čom záleží v skutočnom svete?

  • Odpovedať Christian Keysers
  • Citácia Christian Keysers

Predložené do 555555 24. septembra 2015 - 18:34

rehabilititation??? myslíš manažment.
nemôžete rehabilitovať psychopata, bolo by to ako znova zapojiť kliešte do novej obete.
Pravdepodobne im hovoria, že hoci niečo, čo by sa mohlo zapojiť od toho, čo videl ive ..
Videl som, ako psychologovia šťastne pracujú z „obsedantno-kompulzívnej poruchy“ ako ich pracovná diagnóza a pracujú na ich obsedantnej povahe, aby boli úplnými bastardmi.
keď sa smejú ..
naučiť sa hrať systém a dostať sa preč s vecami.

použili rámec na terapiu?
ktokoľvek, kto ponúka psychopatickú liečbu skôr ako manažment, aj keď nie v názve, zvyšuje svoju antisociálnu správajú terapeuta, aby si myslel, že sa zmenili a následne sa zhoršuje, vyskúšali všetko evrything ..
nič nefunguje... aj keď sa ich hneváte a udierate, môžete ich omnoho zhoršiť. Uisťujem vás, že sa tak stane.
Rehabilitovať psychopata ??
dať to do kláštora?
možno??? stále by to víno prezývalo alebo by sa šírilo nespokojnosťou pre zábavu.

  • Odpoveď na 555555
  • Citácia 555555

Predložené JJ 15. augusta 2016 - 13:40

Je to naozaj ťažké con stroj, ktorý robí obrázky, ak mozog lololol Snaží sa zistiť, ako autor môže byť obviňovaný z toho, že bol psychopatmi obviňovaný, keď autor diskutoval o výsledkoch mozgu skeny! Veľmi smiešne. Čítali ste tento článok?

  • Odpovedať JJ
  • Citácia JJ

Predložené RTS 26. júla 2013 - 5:51 hodín

Pekný trik rozdelenia. Naučíte sa to robiť v armáde, kedy cítiť empatiu a kedy nie. Anders Breivald tvrdil, že sa to naučil robiť to, čo urobil v Nórsku pred dvoma rokmi. Možno, že títo ľudia majú psysiologickú dedispozíciu, ktorá im to uľahčuje, a preto je životaschopná vyrovnať sa s machanizmom, keď sa dostanú do situácie, keď sa pocit viny alebo empatie necíti ako bezpečné emócie deti. Ďakujem za zaujímavý článok.

  • Odpoveď na RTS
  • Citácia RTS

Predkladá Christian Keysers Ph. D. 27. júla 2013 - 14:39 hod

Ďakujeme za vašu láskavú spätnú väzbu. Nevedel som, že to učia v armáde, ale dáva to zmysel!
Plne s vami súhlasím: mám podozrenie, že psychopatia sa nie je niečo kvalitatívne odlišné od normality. Všetci máme potenciál vypnúť empatiu za určitých okolností. Mohli by mať jednoducho „osobitný“ a temný talent, aby tak robili obvyklým spôsobom.

  • Odpovedať Christian Keysers Ph. D.
  • Citácia Christian Keysers Ph. D.

Vložené 56788888453 24. septembra 2015 - 18:42 hod

Žiadna vaša mylná naučená sociopatia, ktorá sa často vyskytovala v prostrediach s psychopatmi v nich samotných psychopatov Breivik, bola extrémom Narcissitic psychopat nekontroloval a kŕmil svoju vlastnú veľkolepú predstavu o tom, kde by mal stáť v histórii,, plná regalia,, absoloutely no náhľad...
sociopati, vodcovia detských pacientov trpiacich ptsd, všetci vojaci môžu skončiť v strašidelnom rozdelení správanie nejakým spôsobom,, často vedie k antisociálnemu, ale nie bezcitnému správaniu, emocionálne vedeným... zlomil sa hovoriť ..

potom je tu psychopat, základný, stredne emocionálne bezcitný a manipulatívny vzrušený bolesťou. Správanie sa v počiatku veľmi skoro v tom, čo sa dnes nazýva „bezcitná porucha správania“, má štruktúru neurodevelopmentálna zložka, nie funkčná, ale nie zjavne fyzická trauma poškodený.

Toto zmätenie tohto problému má znaky psychopata, ktorý ho zverejňuje.
videli to tisíckrát,, milujú to, že zachovávajú tento mýtus, že psychopatia je nejako „spôsobená“ zneužívaním.
je to spôsobené štrukturálnou poruchou mozgu a zhoršuje sa zneužívaním.
to je pravda, nie váš buldok.

  • Odpoveď na 56788888453
  • Citácia 56788888453

Predkladá Robert Nosearchimi 1. mája 2016 - 15:40 hod

Ľudia majú tendenciu podceňovať, aké kmeňové sú. Je ľahké nemať súcit s niekým, kto bol v čase vojny maľovaný ako váš nepriateľ.

To ma privádza k tomu, že štúdia je chybná. Boli údajné psychopaty v radosti, keď videli, ako ich mučenie mučí nepriateľa, alebo mučenie kmeňového člena.

  • Odpovedať Robertovi Nosearchimi
  • Citácia Robert Nosearchimi

Predložené anonymne 27. júla 2013 - 14:21

Pekný článok, ale vidím tu niektoré problémy, ktoré sú typické pre prístup k pochopeniu správania pri pohľade na mozog.
To, že psychopat dokáže ukázať rovnaké mozgové reakcie, ktoré sú spojené s empatiou, neznamená, že sa psychopat skutočne cíti rovnako ako „normálny človek“. Tu je problém: keď psychopat zvádza obeť a využíva na ňu schopnosť empatie, cíti sa stále rovnako ako ostatní ľudia. Čokoľvek sa psychopat zapne, stále to nemôže byť skutočná empatia. Inak by psychopat bol zrazu zahltený pocitmi viny a hanby.

  • Odpovedať anonymne
  • Citácia Anonymous

Predkladá Christian Keysers Ph. D. 27. júla 2013 - 14:37 hod

Po prvé, máte pravdu: že môžu v rovnakom rozsahu aktivovať svoje empatické oblasti mozgu navrhuje, ale nepriznáva, že sa bude cítiť presne rovnako ako v prípade kontrolných osôb zážitok. Bolo by skvelé, keby ľudia mohli sledovať našu štúdiu, ktorá by viedla podrobnejšie rozhovory o tom, aké úmyselné empatie sa cítia ako v psychopatoch. Po druhé, navrhujete, aby zapnutie empatie zvádzať niekoho znamenalo, že by ste sa potom mali cítiť vinou. Možno mi niečo chýba, ale nemyslím si, že je to tak. Ak si prvýkrát stanovíte cieľ priviesť dievča do temnej uličky, môžete s ňou začať vcítiť cítite, ako reaguje na vaše rôzne stratégie a používajte tú, ktorá sa cíti najlepšie (a teda dôrazne aj vy) o. Nie je to vina - stačí ju dostať do tej tichej a temnej uličky. Potom začnete mať iný cieľ, ktorý zahŕňa násilie, a vypnete empatiu. Teraz úzkosť, ktorú jej spôsobíte, vás už viac neovplyvňuje a zástupná bolesť sa vám nedostane do cesty. Ako spomína druhý komentátor - rozdeľte sa, aby ste sa chránili pred vedľajšou bolesťou, ktorá je kontraproduktívna.
Teraz by som mal zdôrazniť, že to, čo sme zmerali, bol stav zapínania a vypínania v laboratóriu pod dvoma rôznymi pokynmi (vcítiť sa do styku s hercom vs. len sledujte film). To, ako psychopatickí jedinci používajú tieto dva stavy mimo laboratória, je niečo, čo sme nemerali. Predstava, že používajú stav „on“, keď chcú byť spoločensky zruční a štát „off“ je inak dosť zrejmým odhadom, ale iba odhadom.

  • Odpovedať Christian Keysers Ph. D.
  • Citácia Christian Keysers Ph. D.

Predkladá Margot 31. augusta 2014 - 13:30

Ahoj kresťan,
Tak šťastný, že niekto spochybňuje výsledky testu a takým logickým spôsobom. Opísané zistenia môžu byť krokom vpred vpred v disciplíne, je však príliš skoro na vyvodenie záverov. NAJMENEJ JEDEN TOK V ARGUMENTE: ČO AK SA PROCES ZÍSKE V ZMESI, KTORÝ SA POTREBUJE POTVRDIŤ, PRESKÚMAJÚCE ODMENY PAP. PREDSTIERAŤ. V INÝCH OTVOROCH je PROCES V BRAINSKEJ KOMUNIKÁCII KOMUNIKÁCII PODĽA JEDNODUCHÝCH.
Koniec koncov, detaily procesu mozgu ešte nie sú známe, skutočnosť. Tieto podrobnosti môžu viesť k odlišným záverom. Je iróniou, že v článku je uvedené, že aj opice môžu napodobňovať správanie.
Vďaka.

  • Odpovedať Margot
  • Citát Margot

Predkladá Gargamel 18. mája 2016 - 13:36

Verím, že ich empatický režim je predvolene vypnutý, ako ste povedali. Zvážte, že nejde o poruchu, ale o mimoriadne nepríjemný poddruh človeka - konkrétne o plemeno, ak chcete. Koniec koncov, je to genetické, tak prečo predpokladať, že je to porucha a nie iba plemeno. Myslím si, že jedinou účinnou terapiou pre jedného z nich je tlačiť ich pred autobus.

  • Odpovedať na Gargamel
  • Citát Gargamel

Predložené Anonymným 19. novembra 2018 - 12:17 hod

Pretože tlačiť okolo 1% celej svetovej populácie pred autobusy je určite najlepší postup.

  • Odpovedať anonymne
  • Citácia Anonymous

Predložené anonymne 27. júla 2013 - 14:22

* Stále cíti ŽIADNE pozlátenie

  • Odpovedať anonymne
  • Citácia Anonymous

Predložené anonymne 28. júla 2013 - 17:31 hod

Vždy som premýšľal, ako by psychopat mohol niekoho zviesť, bez náznaku upřímnosti, ktorú obeť zažila. Toto (potenciálne) veľa vysvetľuje!

  • Odpovedať anonymne
  • Citácia anonymná

Vložené používateľom Anonymous 2. novembra 2013 - 13:06

Veľmi sa mi páčilo čítanie o výsledkoch tejto štúdie. Som licencovaný klinický lekár, ktorý pracuje s psychoterapeutom a pracuje v psychiatrickom liečebnom zariadení v štátnom väzení s uväznenými dospelými mužmi. Tento jav „zapínania a vypínania empatie“ vidím každý deň. Je mimoriadne náročné „habilitovať“ týchto páchateľov, a teda ich vysokú recidívu a často sa stávajú kvalifikovanými zločincami, zatiaľ čo sú uväznení napriek najlepším úmyslom. Súhlasím preto s pánom Keysersom, že cieľom by malo byť čo najskôr identifikovať mladých páchateľov s problémami s poruchami správania a investovať do liečby, aby sa učila empatia „vždy“. Výskum multisystémovej terapie a skupín postihnutých obeťami boli s touto populáciou veľmi sľubné!

  • Odpovedať anonymne
  • Citácia Anonymous

Predložené anonymne 8. februára 2014 - 18:30

Cool článok Verím, že je potrebný ďalší výskum, aby sme pochopili spôsoby, ako motivovať týchto „psychopatov“, aby využívali svoju myseľ produktívnejším spôsobom.

  • Odpovedať anonymne
  • Citácia Anonymous

Predložené Anonymným 13. februára 2014 - 8:16 hod

Mám časopisy a chatové súbory vo veku 13 - 19 rokov, ktoré sa učili využívať túto schopnosť na vypnutie empatie a opätovné vytvorenie v čase, keď bola potrebná manipulácia. Nikomu sa nikdy nepáčilo trochu ľútosti. Majú veľa schopností a zdokonalujú ich našimi pokusmi porozumieť im.

  • Odpovedať anonymne
  • Citácia Anonymous

Vložené Anonymným 1. marca 2014 - 9:29 hodín

Ja sám som diagnostikovaný psychopat, chcem zdôrazniť, že to nie je len schopnosť vypínať a vypínať empatiu. Psychopati majú tiež schopnosť zapnúť a vypnúť každú jednu vec v našej mysli, aby dosiahli uvedené ciele. Ľudia, ktorí majú psychopatické črty, alebo tí, ktorí sú úplne fúkaní, robia vynikajúcich vodcov. Neverím, že je možné učiť empatiu, pretože ak sa to učí, je to skutočné? Nie, nie je to pre, pretože sa stáva nástrojom a nie skutočným pocitom, pamätajte, že nič netrvá večne. nemôžete zastaviť narodenú funkciu mozgu. Potlačenie zvyčajne vedie k väčším problémom neskôr. Doktor, ak by ste chceli ďalšiu diskusiu, neváhajte ma kontaktovať. Bol by som rád, keby som s vami zostal v kontakte.

  • Odpovedať anonymne
  • Citácia Anonymous

Predložené Anonymným 30. apríla 2014 - 7:31 hodín

vadilo by ti, keby som ti položil pár otázok?

  • Odpovedať anonymne
  • Citácia Anonymous

Predložené anonymne 6. júna 2016 - 21:14 hod

Myslím si, že najväčším problémom nie je žiadny psychopat, ktorý by bol v ich záujme podrobiť sa štúdiu a vo všeobecnosti niekomu inému tvrdenie, že je „psychopatom“ je hľadanie pozornosti podľa klinických definícií a nemá sa brať za nominálnu hodnotu.

Je tiež potrebné jasne rozlíšiť, že psychopatia nie je boogie, ani to vôbec nemalo byť na prvom mieste. Väčšina sériových vrahov a ďalších ľudí bola veľmi odlišná, ak by som mal čas, napísal by som jasné vymedzenie medzi vrahmi a tým, čo skutočne je prázdnota empatie; sebavedomie.

Najväčší problém si myslím, že je veľmi bežné, že naši hovorcovia psychopati majú viac ako jedného porucha a ďalšie komplikujúce poruchy spôsobujú väčšie namáhanie a poškodenie sebe a iným ako chýba empatia. Na chvíľu zvážte, čo sa stane, keď je psychopat tiež postihnutý depresiou alebo inými škodlivejšími poruchami, bez vedomej empatie je oveľa ťažšie zvládnuť.

  • Odpovedať anonymne
  • Citácia Anonymous

Predkladá Dr. Jess 8. februára 2018 - 11:50

Tvrdil by som, že empatia je voľba, ale že vypínač sa môže vypnúť už od narodenia kvôli zlej výchove.
Bol som vychovaný matkou s NPD a mal som veľmi sadistické črty, pôsobiac na zneužívanie, ktoré mi bolo dané. Stal som sa „mŕtvy vo vnútri“ a až kým som nezažil ťažké traumy, rozhodol som sa traumatizovať a prežiť všetky emócie - dobré aj zlé. dnes mám plný emocionálny rozsah. Vyžaduje si to údržbu. Domnievam sa, že väčšina ľudí upadá do necitlivej oblasti, čo si vyžaduje život.

  • Odpoveď Dr. Jess
  • Citácia Dr. Jess

Vložil Anonymous 8. marca 2014 - 11:16

Ak „psychopatia“ zahŕňa zvýšenú kontrolu nad vlastným človekom, ako ju možno odsúdiť ako poruchu? Určite v zapojení väčšej sebakontroly je to vyšší stav vývoja? V skutočnosti by sa dalo „tvrdiť“, že nedostatok sebakontrola je porucha. Pretože psychopat je stále schopný úplne si vybrať, ako sa ovládať (ešte viac ako priemerný človek), potom Zdá sa mi, že psychopat je plne schopný fungovať ako etický účastník komunity na rovnakom základe ako ich rovesníkmi. Preto byť „psychopatom“ nie je samo osebe zlé.

Je zaujímavé, že väčšina štúdií o psychopatoch sa vykonáva na väzňoch vo väzení. Ak psychopatia jednoducho zahŕňa väčšiu kontrolu nad empatiou, potom sa mi zdá zrejmé, že veľa „psychopatov“ nie je vo väzení, ani nespáchajú zločiny. V súlade s tým sa „psychopatické“ testovacie subjekty vyberajú z úplne svojvoľných dôvodov; a pojem „psychopat“ musí byť rovnako formovaný svojvoľne; to znamená z antisociálnych dôvodov.

  • Odpovedať anonymne
  • Citácia Anonymous

Vložil Anonymous 4. júla 2014 - 16:58

Existuje mnoho ďalších psychopatov, ktorí nie sú vo väzení. Môžu spáchať trestné činy, ak im to vyhovuje ich účel, ale nezachytili sa. Niektoré z nich sú lepšie, keď sa nechytia.

Nedostatok empatie alebo použitie empatie je voľba pre nás všetkých na určitej úrovni. Keď človek praktizuje rozhodnutia založené na obavách o druhých, ako aj o seba samého, posilňuje empatiu. Keď človek praktizuje rozhodnutia, ktoré poškodzujú ostatných pre osobný zisk, posilňuje sa odmena za získanie toho, čo človek chce, a pocity moci a kontroly, ktoré poškodzujú ostatných.

To sa scvrkáva na rad možností, ktoré sa stanú návykami, ktoré sa stanú charakterom. Začína a končí tým, čo je správne a čo je zlé.

  • Odpovedať anonymne
  • Citácia Anonymous

Vložené anonymne dňa 7. marca 2015 - 13:00

Vy musíte prestať oslavovať psychopatiu lol. Väčšina psychopatov je mimoriadne impulzívna. A väčšina psychopatov je podpriemerná inteligencia. Nemajú žiadne svedomie a zdá sa, že väčšina im chýba vhľad alebo schopnosť vidieť následky ich konania. Inými slovami, nie je veľmi inteligentný. Dôvodom, prečo uspejú, je, že nie sú ovplyvnené nikým názorom okolo nich, takže pluhujú cez čokoľvek bez toho, aby si mysleli, že majú čo chcú.

  • Odpovedať anonymne
  • Citácia Anonymous

Predkladá Gargamel 18. mája 2016 - 1:47 hod

Súhlasil. Dokonca ani úspešní psychológovia generálneho riaditeľa spoločnosti nie sú obzvlášť inteligentní. Sú prefíkaní, pretože je ľahké prísť s akčným plánom, keď sa nemusíte starať o záujmy ostatných - to plán trochu zjednodušuje, nie? Psychopati by nemali byť vodcami, a ak z nich musíte urobiť vodcu, mal by ho niekto iný so svedomím lepšie držať pri silnom vodítku.

  • Odpovedať na Gargamel
  • Citát Gargamel

Predložené j dňa 24. septembra 2015 - 19:09 hod

Noi ts docela istý vo vede teraz.
oboje a dospelých.
porucha bezcitného správania a porucha správania, ktoré sú diferenciátormi medzi štrukturálnym deficitorom, funkčným deficitom alebo mutáciou empatie vyvolaným traumou / zneužívaním ...
to bol problém, bol som diagnostikovaný ako aspd, ale nikdy diagnóza psychopatie, sociopat v starých peniazoch, chiuldhood ptsd v rukách apsychopatickej rodiny, najmä brata,
miluje mučenie, hranie hier s inými emóciami, adaptabilné nie je slovo, ale klzké, zrozumiteľné, záludné, náročné patologické klamára.
spoločensky vzostupný aj mobilný. obchodník. a inzerent, koordinátor národov.
tento článok??? naložené, efektívne ma trápia... Nehryzím sa, ale zle hovorím, že celý tento text je zdanlivo navrhnutý tak, aby hnev, napísaný apsychopatom, ktorý si myslí, že sa s ním tiež môže dostať preč ...
koinfikuje dravcov s autistickými ľuďmi a ignoruje účinok toho, čo predstiera, že má empatiu, na ľudí, ktorí to potom od vás očakávajú a čo sa nestane.

toto je jeden z najviac škodlivých aspektov psychopatu z futbalu.
psychopatický vzťahový cyklus ide „ideálne, prepustenie, máš múdro?“
to trvá asi päť minút, kým dôjde k prepusteniu.
hrať svoju hru ??
môžu to trvať večne alebo len tak, až sa začnú nudiť.
sú zločinní a antisociálne v správaní, ak nie legálne, to je všetko teplo, nielen tí, ktorí sú vo väzení.. pravdepodobne sú bezpečnejší, keď sa zastavia,
peretický tyran na vašom pracovisku nezničí žiadne zákony, ale zničí oveľa viac životov.

  • Odpoveď na j
  • Citácia j

Vložené používateľom Anonymous 11. novembra 2014 - 13:26

Mám psycho myseľ a som tu, aby som odpovedal na nejakú otázku.
umm.. pretože posledné dlhé svedectvo končí práve teraz, keď omylom stlačím medzeru, keď chcem stlačiť kláves Enter ._.

Pre mňa je empatia a vina veľmi odlišné
Cítil som sa niekedy s empatiou, ale vôbec sa necítim viny, zvlášť kvôli mojej koristi. ale keď môj pes zomrel, môžem stále plakať, ak si na ňu pamätám dodnes, obviňujem sa z toho, že sa o ňu menej starám
ale ak je to zabité vlastnými rukami, môžem spievať uspávanku, umyť si ruky a hodiť ich do popelnice
takže naozaj cítim empatiu, keď ju chcem cítiť, a zvyčajne ju nepotrebujem
nie je falošné, keď zdôrazňujeme niekoho alebo niečo, je to skutočné

ako nás motivovať? daj nám korisť zadarmo? lol, len si robím srandu
hmm.. keď sa k nám správate ako k človeku, budeme k vám láskaví, užívajte si časy s vami, buďte milí a odpustení, ale keď pokúsiť sa vstúpiť do našej bariéry alebo sa na nás pozerať škaredo (zabijem vás skôr, ako o tom budete hovoriť o prachu alebo prachu) vietor)
takže ak uvidia, ako vidíte, aby ste zabránili tomu, aby vás v tejto chvíli zabili, môžete sa predstierať, že sa usmievate a hovoríte, že aj tieto veci sa mi páčia, ku ktorým sa môžem pripojiť? (Gratulujem! proste si necháš žiť ďalších 10 rokov)
Motivovať nás: Buďte k nám skutočne milí, čistá láskavosť, milujte nás, stále nás môžete nadávať, keď robíme zle, ale uistite sa, že nám plne porozumiete, čo na tom mieste myslíš, nenechaj to visieť, môžeš sa s nami podeliť o svoj príbeh a plakať pred nami, vďaka čomu ťa teraz väčšina z nás chce chrániť

väčšina z psycha je zranená hlboko v detstve, ja sám cítim, že tento svet je kecy a každý je klamár
(klamár klamár klamár je to, čo mi naplnilo hlavu, keď som dieťa) klamár nemusí žiť dlhšie (jednoducho povedané, nikdy nehovor, že nenávidíš) svoje vlastné dieťa, aj keď si žartujete alebo citovo nestabilné), doslova to, čo nás najviac poškodzuje, je náš najlepší priateľ, rodina, milovaný ones
ako ho nájsť? hľadať malé dieťa, ktoré naozaj niekoho naozaj miluje, a prinútiť ho, aby ju zradil. teraz si jednu vytvoríte.
(jadrom nášho nedostatku súcitu je veľká nenávisť, ktorá má korene v našom srdci, je ťažké ju liečiť, ale môže ju niekto uzdraviť?)
keď ich chcete uzdraviť, nikdy ich nenechajte visieť, keď už uveria a otvoria sa vám, mŕtvi, teraz sa stanú príšerami

pre všetku psychickú myseľ tam:
nezačínajte niekoho zabíjať, pretože je nezastaviteľné vzrušenie a nutkajte, aby niekto počul výkrik a videl ich únik krvi v skutočnom živote, budete závislí
snažte sa pozerať skôr na komédiu alebo thrillerovú komédiu
pre toho, kto už niekoho zabil, hm.. idk, viem, že je ťažké prestať.. len na vás..

Mám pocit, že si psychopat môže navzájom rozumieť lepšie, až po nich chce byť priateľom alebo nie, priateľom k lepšiemu alebo horšiemu
alebo sa nakoniec navzájom zabijú?

veci, ktoré ovládajú môjho psycho, sú milujúcou rodinou, iba sa pozerajte, ako ma najskôr potešia, a keď ma prijmú, naozaj sa cítim vrel a vďačný, aj keď sa niekedy niekedy falošne
Snažím sa postupne otvárať (okrem toho, že som psycho)
môj zlý zvyk a robí si z toho srandu ..
je to ako pozerať sa na šťastný film, premietať dlhý šťastný sen.
niekedy sa pýtam, kedy sa zobudím? alebo môžem zostať takto navždy? takto, idk, čo sa stane so mnou, ak budem opäť sám.

  • Odpovedať anonymne
  • Citácia Anonymous

Predložené anonymne 7. marca 2015 - 13:05

Váš plný svinstva. Váš iba hlboko neistý narcista. Psychopat nie je hlboko v bezpečí. Nemajú schopnosť cítiť sa neistý z väčšej časti. Tam sa stalo niečo, čo úplne deaktivovalo časti mozgu, alebo sa takto narodili. Ak sa pozriete na bohaté rodiny, v genetike sa vyskytuje psychopatia. S traumou nemá nič spoločné.

  • Odpovedať anonymne
  • Citácia Anonymous

Predložené lkjdjdiudhiuowdh 24. septembra 2015 - 18:21 hod

nie je skutočná dohoda, nezrovnalosť sa vždy pýta, napriek tomu si úplne neuvedomuje, aký spoločensky neprijateľný je jeho samotný postoj. definuje poruchu osobnosti, ktorej psychopatia je jediná, o ktorej je známe, že má výraznú zložku mozgu,
nehovoriac o jeho spoločensky infekčnom ,,
jeho ľahostajnosť je spôsobená spravodlivým hnevom, puto so psom je veľmi hlboká vec,
to naznačuje nejaký druh disociatívnej poruchy, pochopenie, že v rámci, ktorý predstavuje v ??
ukazuje bohatý neskoro, ale vývojový prehľad.
mohol by byť trik, ale jeho prísne vysvetľujúce a balatantné priznanie, že ho v najmenšej miere necíti, vie, vidí to ako temné miesto?
on je veľmi obsiahnutý jeho hranicami, desopite zneužívania detskej kapucne, ktorý podľa všetkého trpel, a jeho takmer úplný nedostatok by som považoval za empatiu a amygdalae.

Je veľmi psychologicky povolený, ale úroveň jeho správania je dôvodom vážnejšieho znepokojenia ako „len narcista“ narcisy upália nosy a ich okraje sa rovnomerne zrazia. zvyknutý ..

nie som profesionál, ale idem s ťažkou disociatívnou poruchou, bezohľadnosť narástla v dôsledku dojmu, za ktorý nedostal mať emapómiu a byť antisikulárnym,, naricsiism clkuster A by bolo veľmi nádejnou diagnózou, ale to by bolo po vyhodnotení ,
Bolo by potrebné monitorovať prezentáciu.
ale jeho empatia pre deti všetkého druhu ???
zdá sa byť veľmi skutočný.
ak dieťa patologicky leží, hnev nie je spôsob, ako sa s tým vysporiadať.
konzistentné hranice ..
klamať?
nedostanete mrkvu, tyčinku nepracujete fyzicky ani represívne, v skutočnosti to vytvára dosť bezcitné príšery, ktoré sa nikdy nepokúšajú spojiť na nejakej úrovni, ako má.

pokiaľ nie je akreditovaným expertom na psychopatiu.
zavri kurva ..
mohli by ste mu a ostatným spôsobiť nenapraviteľné škody nesprávnym výkladom toho, čo napísal.
Iive sa v texte zaoberal množstvom psychopatov a tento muž sa právom obáva svojho správania, keď vykazuje strašnú podobnosť.
, toto je impulzívnosť, ktorú ešte nemal v úmysle zverejniť, sekundárna psychopatia sa musí liečiť rovnakými hranicami ako skutočné veci, hes 4,0 sekundárne.
primárny???
pokiaľ nemal správnu diagnózu?
je to ďaleko od značky,
existujú iskry nahliadnutia, ale sú vážne emocionálne narušené a jeho narcisizmus je bezcitný a Hlboké vedomosti, ktoré nemôže byť „pustovníkom“, ale jeho komentáre sú stále veľmi ťažko čitateľné a urážlivé, ale napísal je ..
jeden príspevok ??
nedostatočné ..
hádanie na empatiu je dosť urážlivé, ak ho nemáte pochopené.
takže psychopat, alebo nie, ho vyháňate, keď je vskutku výslovné, že vás bude kecy, ako mu nemôže pomôcť.
za to?? vhľad môže ležať ..
dáte ľuďom niekoľko šancí na dvere psychopatov skôr, ako ich budete tlačiť cez priepasť ...
je to veľmi veľmi škodlivé označenie.
a nikdy nie je niečo také ako „narcis“, pokiaľ tam nebol iba jeden z nich, potom by to nemal byť príliš veľký problém.

  • Odpovedať lkjdjdiudhiuowdh
  • Citát lkjdjdiudhiuowdh

Vložil: Falošné alebo falošné - nikdy nebudete vedieť 8. mája 2016 - 12:21 hod

Citovať hej-ho:

„Nefalšujeme, keď zdôrazňujeme niekoho alebo niečo, je to skutočné“
„Aj keď sa niekedy niekedy falošne“

Vystúpte z páchateľa koňa.

Je to naozaj trik. Falošné alebo nie. Ak chcete spínač zapnúť, nechajte ho na rozhodnutí. Musí sa skutočný alebo falošný postaviť? Ak sa falšovanie postaví, jeho profil sa nelíši iba v pravosti, ale v vzhľade. Je to len nič iné ako veriť v to, čo musíte predať.

  • Odpoveď na falošné alebo falošné - to nikdy nebudete vedieť
  • Citát Falošné alebo nepravdivé - nikdy nebudete vedieť

Predkladá Margot 11. novembra 2014 - 17:04

Všetko najlepšie pre naše rodiny... a psy.

  • Odpovedať Margot
  • Citát Margot

Predložené Ossi-Lossim 8. augusta 2015 - 14:00

Vlastne sa cítim dobre, keď ubližujem druhým. Som psychopat?

  • Odpovedať na Ossi-Lossi
  • Citácia Ossi-Lossi

Predložené NULL 1. novembra 2015 - 15:50

Ossi-Lossi napísal:

Vlastne sa cítim dobre, keď ubližujem druhým. Som psychopat?

dobré alebo zlé nie sú niečo také vynikajúce. sú to niečo, čo si ľudia vymysleli, aby mali zmysel pre svet. nie si dobrý ani zlý. svet nie je čiernobiely. niektorí ľudia radi ublížia detským obťažovateľom. sú dobré alebo zlé? nejde o otázku dobrého alebo zlého, pretože každý má motivovaný cieľ, aby sa zlepšil, niečo dobré v ich očiach bude mať tento zmysel aj ten naj duševne chorejší človek, pretože je súčasťou nášho najstaršieho jašterice mozog.

Neviem, či ste psychopat, dnes už diagnostika nie je daná, pretože je zastaraná, títo ľudia sa dostali do antisociálnej poruchy osobnosti v DSM V (diagnostická príručka duševných ochorenia). ak naozaj chcete vedieť, mali by ste navštíviť psychiatra a požiadať o vyhodnotenie. dajte si pozor pri autodiagnostike, môže sa vymknúť spod kontroly a zmeniť sa na vlastnú duševnú chorobu.

  • Odpoveď na NULL
  • Citát NULL

Predložené G.C. 16. augusta 2015 - 15:45 hod

Som diagnostikovaný psychopat s knihou o tom napísanou, keď som bol dospievajúci a nevedel som to „čo som mal“, ale používalo sa dobre a teraz, keď ho môžem nazvať svojím menom, je na ňom ďalšia kniha spôsobom.

Nevadilo by mi odpovedať na otázky a zúčastňovať sa na diskusiách a výskumoch, ako som vlastne NESÚHLASIL od tej doby dobrovoľne sa zúčastnil na štúdiách a kampaniach na predchádzanie trestnej činnosti okolo troch zo štyroch krajín, ktoré mám býva v.

Prečo to všetko hovorím?

Pretože sa štúdie zdajú byť obmedzené na týchto násilných zločincov. A nie som zločinec (pokiaľ nepočítate bonusy od detí) a som veľmi proti násiliu! Nehovorím, že by som nebol schopný, hovorím, že sa mi to nepáči a nechcem. Preto nie je ochotný.

Bod je? Váš chlapík hneď vedľa, ten bratranec, ktorého zbožňujete, môže byť vaším najlepším priateľom psychopat. Aby sme existovali, nemusíme zabíjať. Áno, rád by som si dal nejaké ošetrenie, ale niektoré veci, ktoré sa v škole nedokážeme naučiť, a ľudské bytosti sa v skutočnosti nedostávajú s inštruktážnymi príručkami.

Svoju psychopatiu žijem v každodennom živote. Nie som vo väzení, nemám veľa priateľov, s ktorými by som sa mohol stretnúť, chodím do kina sám a naozaj si užívam čas sám. Milujem dosť ľudí, aby som spočítal menej ako mojich desať prstov, a z týchto milovaných patria iba štyria k ľudskej rase. Normálni ľudia ma nemôžu znášať hlavne preto, že ich nemôžem znášať. Ak prejdete cez moju cestu na ulici, uvidíte veselého, priateľského a temperamentného človeka, ktorý vždy rád rozpráva, ale... neskoro na niečo, na čo som si pamätal, keď si ma začal nudiť.

Váš priateľský, každý deň človek.

Potrebujeme pomoc. Nie viac ako zločinca. Ale možno toľko, aby sa nestal jedným: pretože pojem „dospelý“ zahŕňa, ale nie je pojem "trestné činnosti" sa neobmedzuje na sexuálne aktivity, ale nie je obmedzený na trio znásilnenia a lúpeže. Zneužívajúci vzťah, šikanovanie atď. Sú tiež zločinmi. Zločiny na dosah každodenného psychopata... ako ja.

Na vaše objednávky

GC.

  • Odpoveď na G.C.
  • Citácia G.C.

Vložené 5674756373 24. septembra 2015 - 18:58

Nemajte deti. To je môj jediný rozkaz, a ak to vaši „priatelia“ vedeli??? boli by skutočne vašimi priateľmi ???
waht, ak ste sa narodili do sveta, kde ste boli uznaní??? nie je dovolené con ???
spáchať zločiny, akokoľvek sú to technicky legálne?
si iba kamaráti s vlastným druhom ???
Nevidíte, ako všetci ostatní ľudia nie sú objektmi ???
Prídete s príručkou ..
Keď objektivizujete všetkých ostatných, skončíte sami so zameraním na objekt.. ako sa k týmto záverom dopúšťate ???
Mám na mysli hrdosť na najvyššiu inteligenciu, nevýhody a nahotu?
PREČO by ste sa porozprávali s maličkosťou neurotypov?
im nit hovorí, že by sme mali, ale čo by sa stalo, keby sme všetci psychopatov umiestnili na ostrov spolu ..
zabili by sa navzájom?
vytvorili by armádu, spojili sa a zaútočili ???
nezaoberáte sa, je to všetko pre vás ..
bez hračiek alebo otrokov, čo by si urobil ???
keby každý prestal kupovať, že si bol milý alebo milý ???
a nepotreboval som, aby si bol,, čo by si robil ???
veľmi sa zaujímam o vaše odpovede, ste omnoho viac moja rodina, použitie hodiniek,, ive noi time vec ..
Ak dôjde k úplnému zabudnutiu na úplnú kontrolu nad konverzáciou nad vašim vlastným vnímaním, sen musí byť skutočný, ako žralok, ak prestanete plávať, zomriete.

  • Odpoveď na 5674756373
  • Citácia 5674756373

Predložené Anonymným 19. novembra 2018 - 12:28 hodín

Existujú výnimky zo všetkého - nie všetci psychopati musia používať konkrétne zručnosti alebo talent len ​​preto, že môžu. Vedľajším príkladom je, že človek náhodou nezačne tancovať uprostred ulice, pretože vie, ako tancovať.

  • Odpovedať anonymne
  • Citácia Anonymous

Predložené používateľom joe 1. septembra 2015 - 22:48

nespomínaš aktívnu negatívnu empatiu? sexuálna túžba, ktorá sa nachádza v psychopatovi pri spôsobovaní tejto bolesti a jej ovládaní?
trochu veľká diera v údajoch.

  • Odpovedať na joe
  • Citát joe

Predkladá Adriana Marquez 24. septembra 2015 - 7:37 hod

V osobnom príbehu som bol zasnúbený s psychopatom, ktorý ma opustil, keď som sa zotavoval z operácie. Bol som šokovaný a vystrašený pre jeho nedostatok empatie, a keď som mu v tom čelil, povedal, že mu to vôbec nezáleží, alebo sa „aj tak cíti zle, smutne“. Nepamätám sa, či Povedal som to, ale pamätám si, že som mu chcel povedať: „Len skús.“ a myslel som si: „Samozrejme, že nebude, ak to neskúsi.“ Ako keby to bolo normálne myslieť; Aj keď si pamätám, že to bol v našom vzťahu normálny, pretože som mu často musel vysvetľovať ľudské emócie a emocionálne reakcie.

Psychopat, ktorého som vedel, bol tiež veľmi hraničný (alebo mal hraničné tendencie), ktorý sa sám prerušil, a strašne sa obával, že ho opustím. (Nie som si istý, či táto druhá kvalita bola skutočná alebo falošná, ale škrty boli skutočné.)

Myšlienka, že psychopati môžu zapnúť a vypnúť svoju empatiu, má zmysel, kým si neuvedomíte, že väčšina psychopatov nie je iba nezamestnaných, ale aj sadistických. Ak sa niekto cíti „nič“, keď ubližuje inej osobe, prečo by to tak bolo „cítiť sa dobre“?

Domnievam sa, že väčšina psychopatov je tiež hraníc, ktorí zažívajú masochisitické „potešenie z bolesti“ a že „empatia“ (alebo nedostatok empatie), ktorú cítia pre svoje obete, sa v skutočnosti zaregistruje skôr ako potešenie ako bolesť.

To znamená, že psychopati sú viac ako ľudia, ktorí jednoducho „rozdeľujú“ svoju empatiu (čo je v rozpore s impulzívnym charakter protispoločenských porúch osobnosti), ale ľudia, ktorí cítia „empatiu“ (alebo jej nedostatok) ako úplne inú emóciu, úplne.

To tiež vysvetľuje, prečo trestné správanie (vražda, znásilnenie, zneužívanie, zanedbávanie) častejšie definuje psychopat, ako dosiahnutie veľkých výkonov, napríklad lietanie po celom svete, písanie románov, horolezectvo Everest ect. častejšie vzrušujú psychopata a definujú ho. Všetky dôkazy o tom, že psychopatia je oveľa viac než „nezaujímanie“ o ostatných, o tom, čo si myslia ostatní, alebo o pravidlách a zákonoch morálky a spoločnosti.

  • Odpoveď na Adrianu Marquezovú
  • Citácia Adriana Marquez

Predkladá Christian Keysers Ph. D. 24. septembra 2015 - 9:19 hod

Vážená Adriana,

Uvádzate veľmi dobrý bod: ak by bolesť druhých v psychopatoch vôbec nespôsobila žiadnu reakciu, prečo by sa radovali zo šikanovania druhých.

Psychologicky si myslím, že odpoveďou je, že empatia nie je jediná sociálna emócia, ktorú máme. Ďalšou dôležitou silou je náš boj o štatút. Rovnako ako väčšina spoločenských cicavcov (napr. Hlodavce a primáty), ľudia žijú v hierarchických skupinách a majú hnaciu silu na pohyb po spoločenskom rebríku. Šikanovanie sa potom oplatí, pretože to ukazuje, že máte nad ostatnými moc, t. J. Že vyliezate na sociálny rebrík.

  • Odpovedať Christian Keysers Ph. D.
  • Citácia Christian Keysers Ph. D.

Predložené Bree 13. októbra 2015 - 15:36 hod

Nepochybujem o tom, že veľa času, úsilia a výskumu sa venovalo vytvoreniu tohto článku, a preto som presvedčený, že ak by bol náležite upravený, bolo by to oveľa vážnejšie. Sotva som dokončil polovicu pred tým, ako som nahlásil TAK MNOHO pravopisné a gramatické chyby. Je ťažké náležite potvrdiť doktorandov, ktorí sa venujú práci, keď článok opisujúci ich úsilie vyzerá, akoby to napísal elementárny študent.

  • Odpoveď na Bree
  • Citácia Bree

Predložené Anonymným 19. novembra 2018 - 12:31 hodín

Chápem vaše vzrušenie nad množstvom gramatických chýb v tomto článku, ale možno boli príliš zaneprázdnení zhromažďovaním kvalitných informácií na kontrolu pravopisu / syntaxe.

  • Odpovedať anonymne
  • Citácia Anonymous

Predkladá Mark P 17. novembra 2015 - 16:36

To bolo naozaj zaujímavé čítať a dosť poučné. Myslím si však, že je dôležité uznať, že nie všetci psychopati sú násilní. Jon Ronson o tom trochu diskutuje vo svojej knihe „Psychopatické testy“. Psychopatickou tendenciou je robiť rozhodnutia čisto logicky bez emocionálnych úvah. Mnoho psychopatov sa preto vyhýba násiliu a zločinu nie súcitu a súcitu k iným, ale preto, že je logické a vo vlastnom vlastnom záujme vyhnúť sa právnym následkom. Racionálna túžba vyhnúť sa väzeniu prevažuje nad nedostatkom starostlivosti o ostatných. Existujú dokonca aj také veci, ktoré by ste mohli nazvať „dobročinnými psychopatmi“, ktorí uskutočňujú pre spoločnosť veľké veci a zaoberajú sa mnohými filantropiami. V skutočnosti sa o nikoho nezaujímajú, ale sú poháňaní čistým záujmom a egoizmom, robia to pre chválu, pozornosť a zbožňovanie, ktoré prichádza s takým úsilím. Tiež sa verí, že veľa vedúcich pracovníkov v podnikaní a politici sú psychopatmi, pretože psychopatický názor spočítajúci za studena poskytuje zreteľné výhodou pri prijímaní tvrdých, ale nevyhnutných rozhodnutí, ktoré by ostatní považovali za nepríjemné alebo ohromujúce z dôvodu negatívnych dôsledkov, na ktoré majú iní. Stručne povedané, psychopati môžu byť neuveriteľne zlí áno, ale sú tiež nevyhnutnou súčasťou fungovania sveta.

  • Odpoveď na Mark P
  • Citát Mark P

Predložené jedným z tých ľudí, ktorí sa schovávajú na videnie 11. januára 2016 - 18:28

štítky zatratia všetkých, ktorí s nimi fackujú.
naozaj ma udivuje, keď ľudia hovoria, že bežia tak ďaleko, ako je to možné u dievčaťa / chlapa. akonáhle niekto počuje psychopat.

Ľudia sa teda môžu narodiť bez schopnosti cítiť strach. No, niektorí ľudia sa môžu narodiť bez schopnosti vedieť, čo ostatní berú za nastrúhaný.

5 mesiacov v psychiatrických liečebniach a zdá sa, že jediný liek, ktorý vedia, je strčiť do teba pilulky, až kým niečo neklikne.

povedz mi, ktorá tabletka mi umožní cítiť, čo cítia ostatní rodičia, keď uvidia svoje deti narodené.

ktorá tabletka mi pomôže vziať do úvahy moje deti, takže si nevšimnú, aký som falošný.
Stimulácia je ako kokaín, pretože nenosíme tú istú pokožku. predstavte si, že by ste sa nemohli spojiť so všetkým životom okolo vás. tak plný každý deň. ako dieťa je ľahšie každodenná stimulácia ľahká.
ako roky v minulosti liek len cítil čokoľvek. sa zmení na niečo, čo vedie k nejakej veci, ktorú ste plácli spolu. niekedy zlé, niekedy hrozné. niekedy hrozný.
Ale zakaždým, keď uvidím, utekaj pred ním, zabije ťa. je majstrom mysle a je iba sebecký.

niektorí z nás sa vzdajú stimulácie. nikdy nás neopustí. pretože sme človek. sociálne bytosti narodené bez schopnosti navzájom sa cítiť. je skutočne krutý.
ženatý / vydatá 8 rokov 3 deti. Prišiel som s radom pravidiel pre seba, ktoré som dal nad môj život.

číslo jeden. Nebudem klamať, pokiaľ to nebude chrániť moju prácu a rodinu pred škodami múdrymi alebo emočnými.

číslo dva napriek mne. S touto opravárenskou prácou urobím všetko, čo viem.
číslo tri moje slovo je moje puto.

Povedal som svojej manželke, že ťa nemilujem. ale môžem si vybrať a vybrať si vás. Nemusím sa starať, či zomrieš. Môžem si vybrať, že ak mi ten moment dovolí, aby som si vymenil život za tvoj. potom sakra radšej verte, že to spôsobí, že moje slovo je moje puto.

Šialenstvo alebo dutá cesta. Som rád, že som mal na výber.

  • Odpovedzte jednému z tých ľudí, ktorí sa schovávajú v očiach
  • Citujte jedného z tých ľudí, ktorí sa schovávajú v očiach

Predkladá Alex dňa 5. februára 2016 - 13:34

Naozaj? Väčšina ľudí cíti bolesť ostatných? Potom, čo sa deje s hororovými filmami, v ktorých sú ľudia bežne nasekaní? Správy o násilných úmrtiach atď.? Predáva sa a predáva sa veľakrát. Títo ľudia sa tiež vcítia do obetí, ktorých vidia? Ak áno, potom sa cítia zle alebo trpia? Je mi ľúto, že ho nedostanem a ja ho nekúpim.. .

  • Odpovedať Alexovi
  • Citát Alex

Predložené Thonom 16. mája 2016 - 12:58 hodín

U ťažkých psychopatov, ako sú sérioví vrahovia, väčšina z nich mala zneužívanie počas detstva alebo iných traumat. Hádam, že vážne emocionálne poškodenie by mohlo odstrániť „predvolenú“ pozíciu vášho prepínača voči nepriateľstvu. Ak sa naučíte, že svet nie je v bezpečí, potom v predvolenom nastavení nedáte empatiu ostatným a v skutočnosti si myslíte, že niekto, kto vám dôveruje, je hlúpy a za to by ste sa mu preto nemali ľutovať. Pravdepodobne existuje aj genetický faktor, ale zneužívanie to ďalej implantuje a odovzdáva ho ďalšej generácii a tak ďalej (keďže zneužívané majú tendenciu zneužívať iných).

To by vysvetľovalo, prečo majú predvolenú empatiu, a zapínajú ju iba selektívne.
Väčšina zločincov má niekoľko ďalších zločincov, ktorým dôverujú, napríklad kolegov členov gangu.
Všetci ostatní sa považujú za podozrivých a nepriateľov.

  • Odpovedať na Thon
  • Citácia Thon

Vložené používateľom Luna 13. júna 2016 - 19:16

Ako môže niekto z vás povedať, že ak niekto otvorene priznáva, že je psychopat, ktorý hľadá pozornosť, platí to pre väčšinu časť, ktorú vám psycho nepovie, že sú psychopatom, pretože stratili všetku dôveryhodnosť za všetko, čo robia na internete budúcnosť. bolo by to ako stlačiť tlačidlo „zakázané“. Myslím, že zabudnete, že toto je internet a je anonymný. Najväčší strach psychopatov je vystavený tomu, čím sú, a preto vám nikdy nepovedia, ak vám to hovoria osobne, povedzte, keď sú opití a cítia sa skôr veľkolepo... to je iné príbeh. Hovorím, že nemôžete zdiskreditovať to, čo hovorí takzvaný samozvaný psychopat, pretože to povedali. Vedia, čo urobili v minulosti. Môžu prepísať svoju vlastnú históriu na vašu tvár, pretože sa im to v tom čase hodí. Nejedná sa o roboty, nie je dôvod sa báť. Šance sú, ak sa bojíte, a ukážem vám, že ich zaujmem, aby získali vašu dôveru. Neviem, či som psychopat, jednoducho viem, že nie som sociopat, pretože mi chýbajú emócie a nemanipulujem, pokiaľ to naozaj nemôžem. ale akonáhle som sa rozhodol, že urobím niečo, urobím to. Chystám sa ísť opiť, aby sme si to užili, myšlienka toho, že ho autorita pritiahne, sa zdá byť nespochybniteľná, ale je to skôr akceptovaná vec typu CHALLENGE, keď sa tak stane. Pamätám si, že som asi 4 roky, keď som prvýkrát utekal z domu, pretože som bol na niečo rozrušený a moja rodina nezasiahla, takže som to urobil aj napriek tomu. Stratil som sa. keď som sa rozhliadol, uvedomil som si, že som nevedel, ako sa vraciam späť, a keď sa to začalo. Prešiel som kukuricou na statok a chystal som sa o pomoc zaklopať na dvere, ale bol som rozptyľovaný zvieraťom. vtedy vtedy išiel niekto z mojej rodiny, všimol si ma a kričal na mňa, aby som nastúpil do auta a už to nikdy neprestával. keď sme sa vrátili, cítil som hanbu za to, že som utiekol. ale nikto necítil skutočnú starostlivosť o to, aby som zmizol, polícia nebola povolaná vôbec za 4 hodiny, keď som bol stratený. moja sestra sa mi smiala na svoje vlastné náklady, pretože som to urobil, a cítil som sa, akoby to bolo pre jej vlastnú zábavu oproti mojej bezpečnosti. moja rodina by to vychovávala a ja som sa cítil veľmi hanebný, hnev, strach. Bola to moja najskoršia spomienka, ktorá je solídna, ale veľmi dobre si ju pamätám. Túto hanbu som nosil so sebou od samého začiatku, pretože som vedel, že niečo nie je v poriadku pre rodinu a bol som na nich veľmi naštvaný, že som si nevšimol svoju bolesť a ignoroval ma. Tiež ma veľmi zaujímala anatómia zvierat, keď som bol sám, zabil som pár zvierat. Nič by som necítil, keby to nebolo pre moju rodinu, takže by som sa za to tiež cítil hanbou. Klamal by som a povedal, že som na to náhodou šliapol. je toho viac, čo by som mohol napísať, ale v skutočnosti si myslím, že je príliš v prdeli a porušuje to, ako sa na seba pozerám a nepáči sa mi to. cíti sa nepohodlne. to nie som kto som. Hovorím, že psychopati sa stanú psychopatmi, pokiaľ niekto nezasiahne v mladom veku a nenúti ich hanbiť sa... možno? Od tej doby som nič neublížil, pretože ma učili, že je to zlé. bolo zlé pokúsiť sa uniknúť z domu rovnako ako to bolo zlé ubližovať zvieratám a bolo zlé meniť rozhlasovú stanicu a bolo zlé robiť čokoľvek, čo moja mama a jej bf nedovolili. Obviňujem ich, naozaj. Som 22-ročná žena a moja nenávisť každým dňom rastie. Čakám na správnu situáciu, keď bude v poriadku ukázať túto zlosť, ktorú mám. Vychovávali ma veľmi ruky z rodičov, teraz boli narcisti, keď sa na to pozerám späť s ich mottom rodičovstva nechali vaše deti mať svoj vlastný život od 1. dňa... myslím, že takto sa vytvárajú psychopati... ruky preč rodičovstva. Dieťa potrebuje štruktúru, ale nie úplnú inniliháciu na pokazenie... musím povedať, že ide o perfektné kombo pre psycho. Žiadna štruktúra, ale voľnosť pri použití vlastného úsudku a uváženia... aj keď vo veku 5 rokov? Myslím, že nie. ale to je dôvod, prečo nechcem deti, bez ohľadu na to, ako dlho môžem predstierať, že je normálny, obávam sa, že moja psychopatia zatiaľ nie je v poriadku a nikdy im nechcem ublížiť. nikdy nepochopia príbehy môjho detstva, neexistujú dobré spomienky. Blokujem to všetko... čo je rodič. niekto, kto vás vedie životom? Nechápem to.

  • Odpoveď na Lunu
  • Citácia Luna

Predložené maskulistom Manom ​​27. júna 2016 - 1:36 hod

Váš rozprávkový príbeh naznačuje, že nenávidíte samca so závažnými kastračnými fantáziami. Snažíte sa o súhlas žien, pretože ste nenávideli, že ste mužmi, alebo že sa pre vás často mýlia, a to vás hlboko urazí.

  • Odpovedať na mužského muža
  • Citát mužský muž

Predkladá Ake 21. júla 2016 - 4:21 hod

Psychológ pripútanosti Gordon Neufeld urobil veľa výskumov o tom, ako je empatia potlačená u šikanujúcich. Jeho teórie môžu držať kľúč k tomu, čo sa deje v mozgu psychopata a ako môže byť ich empatia znovu vyvolaná. Jeho hodinová prednáška sa oplatí sledovať: https://www.youtube.com/watch? v = q7mznfMI1T4
Nakoniec rozpráva dojímavý príbeh o tom, ako pomohol vodcovi násilných gangov získať späť svoju empatiu.

  • Odpovedať Åke
  • Citát Åke

Predkladá Marie 10. februára 2017 - 17:24

Identifikovaní psychopati sa radi pýšia svojou inteligentnou inteligenciou, akoby nemali schopnosť cítiť empatiu a sú jasne nad akýmkoľvek svetským ľudským správaním.
Raz sa na internete porozprával so samozvaným psychopatom, ktorý tvrdil, že zvracia a že všetky formy ľudského života odpudzujú. Keby to bolo gesto odstrašujúcich studní, nestačilo by to. Domnievam sa, že samostatne identifikovaní psychopati sú jasnými narcistami, ktorí chcú byť vnímaní ako psychopat. Ich tvrdenie o takejto diagnóze je rovnako nepreukázané ako množstvo štúdií a teórií psychológov a neurovedcov. Ľudský mozog je maluvateľný, v detstve a dokonca aj v dospelosti. A ani jedna osoba na tejto planéte nie je len jedna vec. Psychopat je jasne schopný cítiť empatiu, inak by v našej ľudskej spoločnosti ešte neexistoval. Naopak a empath je celkom schopný potlačiť emócie. Kde nakreslíte čiaru na uplatnenie vlastného názoru druhých. Ľudia rýchlo umiestňujú labely a vkladajú ostatných do toho, čo dáva zmysel. Čítal som tento článok v nádeji, že nájdem nejakú formu pravosti, všetko, čo vidím, sú predisponovanejšie závery psychológov a neurológov.

  • Odpovedať Marie
  • Citácia Marie
  • predchádzajúca
  • Strana 1 (Prúd)
  • Ďalšie
instagram viewer