Nebezpečenstvo sociálnej izolácie

click fraud protection
Antonio Guillem / Shutterstock

Zdroj: Antonio Guillem / Shutterstock

Ľudia sú ťažko prepojení s ostatnými, najmä v časoch stresu. Keď prejdeme samotným pokusom o utrpenie, nedostatok emocionálnej podpory a priateľstvo môže zvýšiť naše úzkosť a brániť našej schopnosti vyrovnať sa.

Táto správa bola poslaná domov v nedávnom thrilleri Zavrieť. Vo filme hrá Naomi Watts ovdovená vdova po detskom psychológovi, ktorá žije v izolácii na vidieku v Novom Anglicku so svojím synom, ktorý je v dôsledku dopravnej nehody komatózny a pripútaný na lôžko. Postavená v snehu a stiahnutá z vonkajšieho sveta, Wattsova postava zostupuje do zúfalej existencie. Čoskoro bude pre ňu ťažké rozlíšiť fantázie jej fantázie od reality strašidelného diania v jej zjavne strašidelnom dome.

Zavrieť nie je prvým filmom, ktorý používa izoláciu ako prostriedok šialenstva. Postavy, ktoré hral Jack Nicholson v roku 2007 Svietenie a Tom Hanks stroskotanec sa ocitli v podobných ťažkostiach. Aj keď sú tieto filmy fiktívne, zobrazené mýto na psychike protagonistu tak dlho, že je sám tak dlho, je založené na skutočnej vede o sociálna izolácia.

Dôležitosť ľudského spojenia

Áno, ostatní ľudia môžu dráždiť. Sú však tiež našim najväčším zdrojom pohodlia a pôsobivé množstvo psychologického výskumu zdôrazňuje dôležitosť ľudského kontaktu.

Odmietnutie ostatnými psychologicky nás raní hlbšie ako takmer čokoľvek iné, a výskum neurovedcov ukazuje, že ostracizmus môže viesť pocit skutočnej fyzickej bolesti. Iné štúdie to potvrdzujú osamelosť nie je dobrá pre zdravie nikoho. Zvyšuje úroveň streshormóny v tele a vedie k zlému spánku, oslabenému imunitnému systému a u starších ľudí, kognitívny pokles. Škody, ktoré samoväzba spôsobuje na duševné zdravie väzňov boli tiež dobre zdokumentované.

Sám v nezmenenom prostredí, senzorické informácie, ktoré máme k dispozícii, a spôsoby, ako ich spracovávame, sa môžu zmeniť nepredvídateľným spôsobom. Napríklad zvyčajne trávime väčšinu času pozorovaním a spracovaním vonkajších podnetov z fyzického sveta okolo nás. Avšak monotónna stimulácia z nášho okolia nás môže zmeniť pozornosť dovnútra, ktoré má väčšina z nás s manipuláciou oveľa menej skúseností.

To môže viesť k hlboko zmenenému stavu vedomia. Môžeme začať pýtať, čo sa deje v našom okolí: Je to vrzavý zvuk na poschodí, len sa váš starý dom tlačí späť proti vetru, alebo niečo zlovestnejšie? Táto nejednoznačnosť nás necháva zamrznutú a neklidná - najmä ak sme sami. Keď si nie sme istí, prvou vecou, ​​ktorú zvyčajne robíme, je pozrieť sa na reakcie ostatných a zistiť, čo sa deje. Bez ostatných, s ktorými sa môžu zdieľať informácie a reakcie, je nejednoznačnosť veľmi ťažko vyriešiteľná. Keď sa to stane, naša myseľ môže rýchlo pretekať k najtemnejším možným záverom.

Nepriaznivé veci sa môžu stať aj vtedy, keď malé skupiny ľudí prežijú izoláciu spolu. Veľa z toho, čo vieme o tomto fenoméne, bolo zhromaždené pozorovanie skúseností dobrovoľníkov na výskumných staniciach v Antarktíde, najmä počas obdobia zimovania. Extrémne teploty Antarktídy, dlhé obdobia temnoty, mimozemská krajina a výrazne znížená teplota senzorický vstup vytvára dokonalé prírodné laboratórium na štúdium účinkov izolácie a pôrodu. Dobrovoľníci v týchto štúdiách zažívajú zmeny v roku 2006 chuť a spánkové vzorce. Niektorí prestanú byť schopní presne sledovať plynutie času a strácajú schopnosť sústrediť sa. Nuda, ktorá vyplýva z toho, že sú okolo tých istých ľudí, s obmedzenými zdrojmi zábavy, spôsobuje veľa stresu - a spôsoby vedenia všetkých ostatných sa stanú mrežovým, otravným a nevyhnutným zdrojom trápenie.

Vidieť duchov

Možno najpodivnejšou vecou, ​​ktorá sa môže stať niekomu izolovane, je skúsenosť „cítenej prítomnosti“ alebo pocit, že iná osoba - alebo nadprirodzený bytosť - je s nami.

Snímané prítomnosti zvyčajne sa vyskytujú v prostrediach so statickou fyzickou a sociálnou stimuláciou, napríklad keď ste sami na tichom a vzdialenom mieste - rovnako ako v Postave Watts Zavrieť. Nízka teplota a vysoká úroveň stresu sú tiež bežnými zložkami.

Joshua Slocum - Wikimedia Commons / Public Domain

Zdroj: Joshua Slocum - Wikimedia Commons / Public Domain

Niektoré z najpútavejších popisov zmyslových prítomnosti pochádzajú od osamelých námorníkov, horolezcov a arktických prieskumníkov, ktorí zažili halucinácie a mimoškolské zážitky. v jeden úžasný incident z roku 1895, Joshua Slocum, prvá osoba, ktorá obiehala planétu samostatne na plachetnici, povedal, že videl pilota lode Christophera Columbusa a hovoril s ním. Pinta. Slocum tvrdil, že pilot riadil svoju loď ťažkým počasím, keď ochorel na otravu jedlom.

Živá prítomnosť sa môže pohybovať od nejasného pocitu sledovania až po videnie zdanlivo skutočného človeka. Môže to byť boh, duch, predok alebo osobné známosť. Slávny príklad nastal v roku 1933, keď britský prieskumník Frank Smythe sa pokúsil vyšplhať na Mt. Samotný Everest. Stal sa tak presvedčený, že ho na stúpanie sprevádzal niekto iný, že jeho neviditeľnému partnerovi dokonca ponúkol koláč.

Možné vysvetlenia pre snímanú prítomnosť zahŕňajú pohyb lodí (ak sa plavia samostatne) a atmosférická alebo geomagnetická aktivita. Stres, nedostatok kyslíka, monotónna stimulácia alebo hromadenie hormónov môžu spôsobiť zmeny v chémii mozgu, ktoré vyvolávajú zmenené stavy vedomia. V skutočnosti je vzrušujúce nové dôkazy z výskumnej skupiny vedenej neurovedcom Olaf Blanke že stimulácia konkrétnych oblastí mozgu môže ľudí prinútiť, aby pocítili prítomnosť strašidelného zjavenia.

Aj keď snímané prítomnosti sú najčastejšie hlásené ľuďmi na podivných alebo nebezpečných miestach, nie je neprimerané predpokladať, že tieto skúsenosti sa môžu vyskytovať v bežnejších prostrediach. Ľudia, ktorí stratili milovaného človeka, sa môžu zatvoriť od vonkajšieho sveta a zriedka opustiť domov. Osamelosť a izolácia spojená s vysokou úrovňou stresu a nemennou zmyslovou stimuláciou môžu viesť k rovnakým biologickým podmienkam, ktoré vyvolávajú „návštevu“ od nedávno opustených. Štúdie naznačujú že takmer polovica ovdovených starších Američanov uvádza halucinácie svojho zosnulého manžela. Tieto skúsenosti sa často zdajú byť zdravý mechanizmus zvládania a normálna súčasť smútku.

Shutterstock / Používa sa na základe povolenia

Zdroj: Shutterstock / Používa sa na základe povolenia

Čo to hovorí o spôsobe, akým sme zapojení? Je zrejmé, že zmysluplné spojenie s inými ľuďmi je pre naše zdravie rovnako dôležité ako vzduch, ktorý dýchame. Vzhľadom na to, že predĺžené obdobia sociálnej izolácie môžu prasknúť aj pre najťažších jednotlivcov, možno pri absencii skutočného ľudského kontaktu môžu naše mozgy výroba spoločenské skúsenosti v snahe zachovať si zdravý rozum.

Tento článok bol pôvodne publikovaný dňa Konverzácia.

Predkladá William Smith 12. novembra 2016 - 23:54 hod

Ak „izolovaní“ ľudia tvrdia, že vidia „duchovia“ alebo iné fantázie a hovoria s nimi, potom je potrebné urobiť nejaké vážne nezaujaté a nezaujaté štúdie tohto fenoménu. Je možné získať nejaké veritné potvrdenie udalostí? Získajú sa nejaké ďalšie overiteľné miestne informácie, ktoré nie sú miestne?

Keďže vedecké dôkazy potvrdzujú fenomény PSI, všetko, čo sa snaží vyvolať alebo napomôcť indukciu takýchto skúseností / javov, by sa malo brať vážne a študovať. Vyhodiť ho z rúk z dôvodu slepého uctievania pri zmene materializmu a vedy je morálne a zjavne veľmi nevedecké.

Je len také zrejmé, že ak existujú také nevysvetlené javy, je to presne vtedy, keď sú všetky Vonkajší podnet je prísne utlmený, že takéto veci by bolo pravdepodobnejšie zaznamenané na internete Predmet. Implicitne očierňovať introspekciu tak, ako to robí západná spoločnosť, je veľká chyba. Mnoho iných spoločností, ktoré sú omnoho staršie ako západné, má úplne odlišný názor. Je veľmi nevedecké neskúmať: F.W. Myers a kol.

  • Odpovedať Williamovi Smithovi
  • Citát William Smith

Predkladá Katoly 25. januára 2017 - 11:12

Z celého srdca súhlasím. Nie je úžasné, ako rýchlo ľudia prepúšťajú zrejmé. Často sa čudujem, ako sa máme vyvíjať ako rasa, keď sú ľudia príliš blízko na to, aby preskúmali možnosti, ktoré existujú pred nimi. Keby to ľudstvo urobilo po celé veky, Zem by stále bola rovná a / alebo by Slnko stále obiehalo Zem.

  • Odpoveď Katoly
  • Citácia Katoly

Predložil Ryan 3. januára 2019 - 22:41

Takže preto, že spoločnosti sú staršie, to znamená, že ich závery sú správne / pravdepodobnejšie budú správne? To je solídna logika. Používate na liečebné účely veľa rohov nosorožcov?

Vaše použitie potvrdeného slova je dosť vtipné. Niečo, čo je v súčasnosti nevysvetlené, neznamená, že príčinou musí byť mystika. Možno budete chcieť, aby to tak bolo, ale nič nepodporuje tento prípad. Verte, čo si prajete, ale nezničte vedu kvôli vášmu zúfalému potvrdeniu.

  • Odpovedať Ryanovi
  • Citácia Ryan

Predložené Anonymous A 12. novembra 2016 - 23:59 hodín

a) moja ovdovená matka si vyvinula senilnú demenciu a začala dosť chronicky halucinovať, že môj otec / jej manžel (zosnulý) bol nažive a náhle sa objavil v jej dome. Matka si myslela, že v jej dome sa objavia ďalší živí aj zosnulí ľudia, niekedy aj ich davy.

(b) Zažívam omnoho menej spoločenskú aktivitu, ako som býval, keď som pracoval na plný úväzok, teraz, keď som v dôchodku, tak som si všimol, že moje sny sú v noci väčšinou plné ľudí.

Áno, dáva mi zmysel, že keď sme izolovaní (alebo podľahneme demencii) ako spoločenské zvieratá, tak my by si pravdepodobne sami vyrobili iluzórnu spoločnosť ako poslednú snahu o úľavu osamelosť.

Aj domáce zvieratá s tým pomáhajú; Domáce zvieratá môžu byť veľmi dobrými spoločníkmi.

  • Odpovedať na Anonymous A
  • Citácia Anonymous A

Predložené používateľom duviwada 13. novembra 2016 - 4:59 hodín

Využite niekoľko hodín svojho voľného času na to, aby ste každý týždeň získali navyše 1 000 dolárov na svoj účet PayPal. M $ 2.

Viac podrobností nájdete na nasledujúcich stránkach. >>>> www. NFTrends10.ml

  • Odpovedať duviwada
  • Citácia duviwada

Predkladá Ron Bone 13. novembra 2016 - 19:46

Tento článok som považoval za ideologický, odporujúci realite.
Jaskynní ľudia žili izolovane a vylučovali prirodzenú potrebu partnera. Keby existoval prípad potreby pomoci, otroctvo by bolo na prvom mieste. Sociálna nečinnosť je predovšetkým o hľadaní moci, chamtivosti a potešení, nie o úmysle. Existuje šesť hlavných aspektov sebapoznania tela, reality tela, vnímania mysle, reality mysle, vnímania duše a reality duše. V západnej spoločnosti je veda bohom a existencia nemá žiadny skutočný účel. Vyplýva to zo sociálnej indoktrinácie, ktorá sa nazýva „socializácia“. Je to príčina vojen, hladovania a omnoho viac do tej miery, v akej je bitka človek proti prírode, ktorú vidíme v modernom environmentalizme.
Väčšina z nich je mozgovo rozdelená na sociálne normy s psychoterapeutmi, políciou spoločnosti s najúčinnejšia biblia a ak neakceptuje metafyziku, je to, že meditácia sa vykonáva izolovane, prirodzene. Psychológovia sa snažia spojiť všímavosť, ale je to naopak, naplní myseľ, zatiaľ čo meditácia ju vyprázdni.

  • Odpovedať Ronovi Bone
  • Citát Ron Bone

Predkladá: John D. 25. januára 2017 - 10:54

„Ja som žil v izolácii ...“ vlastne nie.

  • Odpovedať John D.
  • Citácia John D.

Predložené Carol 27. júna 2017 - 4:38 hod

Nie ste si istí, kde ste prišli so svojím vyhlásením o jaskyniaroch žijúcich izolovane. Žili v kmeňoch. Bydlia v Pueble alebo ľudia vo francúzskych jaskyniach nežili sami. To by bol dobrý spôsob, ako zomrieť.

  • Odpoveď na Carol
  • Citácia Carol

Predložené RonB 3., 2019 - 3:49 hod

Nie, kmene sa vyvinuli ako zbierky jednotlivcov, niekedy navždy, ale väčšinou v moci

  • Odpovedať RonB
  • Citát RonB

Predložené anonymne 17. septembra 2018 - 15:18

Jaskyne boli tiež hlúpe

  • Odpovedať anonymne
  • Citácia anonymná

Predložené Anonymous A 13. novembra 2016 - 21:16 hod

Ah, objavia sa budhisti a scientológovia, presne podľa plánu.

Pozri, chlapci, nenechajte si nohavičky v chuchvalci.

Vo svete je priestor pre vaše staroveké reinkarnáčné vierovyznania, vaše starodávne presvedčenia o zamorení duchovným cudzím duchom a pre pomalé, stabilné nahromadenie skutočných, tvrdých, merateľných údajov, ktoré sú napadnuté, testované a znovu otestované, potom akceptované ako overiteľné alebo zahodené ako neoveriteľné Čas.

Chceš vidieť veci a počuť veci, ktoré tam naozaj nie sú? Je to ľahké; jednoducho nenechaj spať dve noci v rade. Začnete vidieť a počuť všetky druhy divných vecí.
Naše vlastné mozgy dokážu dať na našu zábavu a zábavu úžasnú podlahu Technicolor, priestorový zvuk, a to jednoducho tým, že idú spať.

Science rocks!

  • Odpovedať na Anonymous A
  • Citácia Anonymous A

Predložené Anue Nue 16. novembra 2016 - 16:07 hod

„Charakteristickým znakom prarodičovského odcudzenia / odcudzenia je ostracizmus.“ ~ Anue Nue

  • Odpovedať Anue Nue
  • Citát Anue Nue

Predkladá Andrew Keller 17. novembra 2016 - 16:52

Čítal som Four Seasons of Loneliness od J.W. Freiberg. Profily 4 ľudí, ktorí sa zaoberajú izoláciou a osamelosťou. Je to naozaj dobrý pohľad na to, čo títo ľudia prechádzajú.

  • Odpovedať Andrew Keller
  • Citát Andrew Keller

Vložené používateľom Alley Cat 25. januára 2017 - 17:07

„Áno, ostatní ľudia môžu dráždiť.“

Myslím, že autor článku nevie, ako znie úsudok odsek začínajúci touto vetou. Dôsledkom sa zdá, že väčšina ľudí, ktorí žijú izolovane, to robí, pretože sa domnievajú, že spoločnosť druhých je obťažujúca... a nemyslím si, že by taký nárok urobil akýkoľvek psychológ, ktorý stojí za svoju soľ. Väčšina ľudí, ktorí žijú izolovane, to robí buď z dôvodu problémov s duševným zdravím, ktoré im znemožňuje spojenie s ostatnými, alebo, ironicky, pretože boli opakovane vystavení takémuto spoločenskému odmietnutiu a ostracizmu, o ktorom hovorí tento odsek, a prirodzene ustúpili od zdroja tohto bolesť.

Keby som bol redaktorom, ktorý by preskúmal tento článok, aspoň by som odporučil odstránenie tohto odhadzovacieho riadku o tom, že ľudia dráždia. :-\

  • Odpovedať na Alley Cat
  • Citácia Alley Cat

Predkladá Mark V. 20. februára 2018 - 17:08

Alley Cat,
Prinajmenšom som niekto, kto sa v priebehu celého života rozhodol, že sa bude čoraz viac izolovať, pretože väčšina ľudí nielen dráždi, ale aj úplne hlúpe.
Nie som misantrop. Na svete sú úžasní ľudia, ktorí robia dobrú hudbu, píšu povznášajúce príbehy, konajú (v kine) s nuanciou a snažia sa súcitne premýšľať o ľudskom stave.
Priemerný človek na ulici (alebo na internete) to však nie je.

  • Odpoveď na Mark V.
  • Citát Mark V.

Predkladá Shae Hepburn 29. januára 2019 - 16:43 hod

Mark V. nebuďme misantropy tohto sveta. Mám sklon si myslieť, že hlboko vo vnútri sú geniálni ľudia, ktorým väčšina ľudí nerozumie. Ich myseľ sa pohybuje vpred od nás ostatných pri zlomových rýchlostiach. Dokážete si predstaviť, aké osamelé musí pre nich byť, aby sa dostali k obyčajným ľuďom a aby im nebola dostatočne vysoká úroveň stimulácie, ktorá ich vzrušuje? Nemohol som začať vedieť, aké to je, ale poznal som niekoho, koho som si myslel, že je nesmierne odporný a potom štandardne nenávidím celý ľudstva, ale keď som vytrval a potom som ho spoznal (tak, ako by mi to dovolil), zistil som, koľko brilantnej mysle má mali. Nespojil sa s ostatnými, pretože ho nudili a nechápali, aký úžasný bol, keď mu to napadlo. Nebudem klamať, že som sa celkom bál bytia s ním, pretože som mal pocit, že by som ho mohol porodiť, pretože som jednoducho nemohol spracovať informácie tak rýchlo ako on. Nakoniec sa vzdialil a stratili sme dotyk, ale občas sa na neho čudujem. Narazil tak osamelý, ale zároveň mal jasnú a živú myseľ. V jeho trápení som videl kliatbu, ale nemohol som si pomôcť obdivovať takúto myseľ.

  • Odpovedať Shae Hepburn
  • Citácia Shae Hepburn

Predložené anónom 30. januára 2019 - 9:17 hod

upokoj sa, Mark, ak je to dokonca tvoje meno. nie ste si istí, prečo ste tak drsní od komentára Alley Cat, dokonca ste ju nazvali hlúpymi. Naozaj, jediná hlúpa osoba, ktorú vidím, je tá suka a plače o komentári, ktorý má BOD. Máte pravdu, ľudia dráždia A sú hlúpi. lol

* Neobťažujte sa znova odpovedať a stonať, už nebudem vidieť

A čo takhle butthurt, "mark" :-)

  • Odpoveď na anon
  • Citát anon

Predkladá Shae Hepburn 29. januára 2019 - 16:27 hod

Existuje dobre používaný citát zo Satre „Peklo sú iní ľudia“, tak prečo by ste mohli namietať autora proti zmienke, že ľudia môžu dráždiť? Platí to bez ohľadu na dôvod izolácie. Vážne mi povieš, že si nikdy nenašiel dráždivého človeka?
Naozaj ???

  • Odpovedať Shae Hepburn
  • Citácia Shae Hepburn

Predkladá Alley Cat 30. januára 2019 - 1:24 hod

Ahoj Shae,
Nie ste si istí, ako si pozorne prečítate môj komentár, ale moja námietka bola proti autorovmu implikácii, že „ľudia môžu byť dráždi “je HLAVNÁ PRÍČINA sociálnej izolácie - určite som nemal v úmysle spochybniť pravdivosť tvrdenia Samotný. Ľudia môžu samozrejme dráždiť. A samozrejme, niektorí ľudia sa izolujú od ostatných, pretože považujú iných za dráždivých. Len si nemyslím, že to je príčinou väčšiny sociálnej izolácie, ktorá sa deje vo svete - myslím, že existuje veľa ďalšie, hlbšie a ťažšie riešiteľné dôvody osamelosti ľudí a nemyslím si, že ich urobil autor tohto článku justície.

  • Odpovedať na Alley Cat
  • Citácia Alley Cat

Predkladá Shae Hepburn 30. januára 2019 - 9:35 hod

Nemyslím si, že som sa mýlil v tom, čo som ti rozumel. Bez ohľadu na to, čo si myslíte o autorovom tóne, pochybujem, že skutočne máte platný názor. Rozumie sa (aspoň mne), že existuje veľa dôvodov, prečo sa ľudia izolujú, a pochybujem, že autor bol byť dosť jednoduchý na to, aby sa len predpokladalo, že je to preto, že niektorí ľudia považujú iných za dráždivých sám. Mohlo by to byť pravda, ale je to len jedna z aspektov. Ak s vami však súhlasím, myslím si, že tento článok by sa mohol vykopať vo väčšej hĺbke, aby preskúmal základné príčiny osamelosti alebo rôzne typy osamelosti.

  • Odpovedať Shae Hepburn
  • Citácia Shae Hepburn

Predložené _ dňa 30. januára 2019 - 9:25 hod

Zjavne ĽUDIA SÚ DERRATUJÚCI. Ježišovi. rozpráva o autorovom tóne a o tom, ako oslovuje čitateľa. Dostanem sa odkiaľ pochádza Alley cat. Neviem, čo je také zložité, že sa zdá, že vaše mozgy sa snažia porozumieť??? naozaj: \

teraz som podráždený lol xD

KDEKOĽVEK :) DONT BOTHER vám nezodpovedá. Nevidel som nič také nasávať veľké tučné čierne dildo. Vďaka. :)

c.ya

  • Odpovedať _
  • Citácia _

Predložené mamou 18. marca 2019 - 8:27 hod

Prepáčte, len som si prečítal tento článok (ktorý bol mimochodom skutočne dobrý) a komentáre boli trochu... extrémne. pls chill out môj chlapíci, je to v poriadku človek. autor sa snaží zdieľať jeho myseľ a hovoriť o izolácii a niektorých častých príčinách

  • Odpovedať ur mame
  • Citát ur mama

Predložené spoločnosťou Mliečná dráha Superstar 24. mája 2019 - 7:52 hodín

Prečo si myslíte, že sú to halucinácie? Prečo predpokladať, že sú mŕtvi? Existujú nepriame dôkazy o oboch. Prečo si vybrať ten prvý?

  • Odpovedať na Milky Way Superstar
  • Citát Mliečnej dráhy Superstar

Predložené anonymne 2. júla 2019 - 20:07

Aj keď sa odvolávame na konkrétne príklady, naznačuje, že videnie alebo cítenie prítomnosti, keď je izolovaný, je bežné, je čistá malária.

  • Odpovedať anonymne
  • Citácia Anonymous

Predložené osamelým vlkom 2. októbra 2019 - 23:54 hod

Šokovalo ma, ako sa článok začal zameriavať na halucinácie a klamstvá tých, ktorí sú sociálne izolovaní.
Je to skoro ako základný náter na osvietenie zraniteľnej osoby alebo cieľa: „Ó, nedeformuj sa, drahá, nič nie je v poriadku, len tráviš príliš veľa času sám. Každý vie, že to vedie k predstavivosti vecí. ““
V skutočnosti zabudnite na film Naomi Watts. Autorka skutočne opisuje film Gaslight z roku 1944.
Sociálna izolácia môže / môže brániť schopnosti človeka vyrovnať sa, komunikovať s ostatnými. Je to preto, že nikto sa nevrátil späť na jednu vec. Ostatné sú zrejmé. Je ľahké povedať, čo autor hovorí.
Najťažšie je, ako už bolo uvedené v predchádzajúcej poznámke, pozerať sa na nejakú sociálnu neschopnosť alebo výstrednosť v samotárovi a prijať ich za to, čím sú.
Keby to urobilo viac ľudí, štítky duševných chorôb by boli vyhradené pre skutočné duševné choroby, nie pre sociálne choroby spôsobené tyraniou „normálneho“.

  • Odpoveď na osamelý vlk
  • Citácie osamelý vlk

Predkladá Shae Hepburn 3., 2019 - 6:20

Osamelý vlk, čo ste povedali, bol na mieste, je to škoda, že sa spoločnosť vyvinula tak, ako má. Nedostatok hlbokého a zmysluplného spojenia ovplyvňuje ľudí toľkými základnými spôsobmi, dokonca aj tých, ktorí majú zdánlivé vzťahy s ostatnými a nepovažujú sa za samotárov. V mnohých ohľadoch ľudia, ktorí sa rozhodli byť samotármi, a tí, ktorí nie sú podľa môjho názoru, žijú čestnejšie. Prinajmenšom sú akceptované drobky namiesto skutočnej veci, pretože toľko ľudí je vo vzťahu k iným. Bez ohľadu na to, kde sa nachádzame v spektre toho, čo spoločnosť považuje za normálne, si myslím, že je potrebné posunúť sa k poznaniu seba a ostatných intímnejším a hlbším spôsobom by malo byť cieľom sledovania, ak nič iné, pretože to robí našu dušu spievať!

  • Odpovedať Shae Hepburn
  • Citácia Shae Hepburn

Predkladá Shae Hepburn 3. októbra 2019 - 6:24 hod

Osamelý vlk, čo ste povedali, bol na mieste, je to škoda, že sa spoločnosť vyvinula tak, ako má. Nedostatok hlbokých a zmysluplných spojení ovplyvňuje ľudí toľkými základnými spôsobmi, dokonca aj tých, ktorí majú zdanlivo normálne vzťahy s ostatnými a nepovažujú sa za samotárov. Podľa môjho názoru mnohí ľudia, ktorí sa rozhodli byť samotármi a tými, ktorí sa tak nestali, žijú čestnejšie. Aspoň neprijali drobky namiesto skutočnej veci, pretože toľko ľudí robí v „normálnom“ vzťahu k iným. Bez ohľadu na to, kde sa nachádzame v spektre toho, čo spoločnosť považuje za normálne, si myslím, že je potrebné posunúť sa k poznaniu seba a ostatných intímnejším a hlbším spôsobom by malo byť cieľom, ktorý stojí za to sledovať, ak nič iné, pretože to je to, čo robí naše duše spievať!

  • Odpovedať Shae Hepburn
  • Citácia Shae Hepburn

Predložené Ronbom 3. októbra 2019 - 3:43 hod

Ako sa to naučiť sanovať na vlastných twe nohách, skôr sa spoliehať na ostatných? Narodíme sa sami a zomrieme sami, všetko, na čom záleží, je to, ako sa medzi nimi zaobchádzame

  • Odpovedať Ronb
  • Citácia Ronb

Predkladá Shae Hepburn 3. októbra 2019 - 6:28 hod

Je to pravda a súhlasím s vami, ale sme spoločenskí tvorovia, nikdy nemôžeme mať jasnú predstavu o tom, kto sme na svete, bez toho, aby sme sa sami spojili s ostatnými. Navyše, keď hovorím z vlastnej skúsenosti, príliš veľa osamelosti a izolácie zmení človeka a spôsobí, že človek bude menej spoločensky kvalifikovaný a bude mi „vadiť“. Dôvod izolácie a osamotenia nie je vždy dobrý, pretože sa nám darí najlepšie v spoločnosti ostatných.

  • Odpovedať Shae Hepburn
  • Citácia Shae Hepburn
instagram viewer